[O1] schemat IC Octavia I 2002 TDI 110 PS ma ktoś?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marlip1
    Classic
    • 2010
    • 13

    [O1] schemat IC Octavia I 2002 TDI 110 PS ma ktoś?

    Pan chce książkę serwisową a nie instrukcje. A poco. Może wpisy mu się w starej skończyły
  • florek186
    Ambiente
    • 2009
    • 235

    #2
    [O1] schemat IC Octavia I 2002 TDI 110 PS ma ktoś?

    schemat IC Octavia I 2002 ma ktoś? bo chciałbym wiedzieć jak to dokładnie jest podłączone bo chciałbym wsadzić większy bo mi się moc zwiększyła a szukałem już pow forum i nic
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
    Było: 110 KM 235NM
    potem: 129KM 267Nm
    Obecnie: 154KM 354NM

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      florek186, mogę wysłać, ale schemat nic Ci nie pomoże. Trzeba rzeźbić.
      Octavia

      Komentarz

      • florek186
        Ambiente
        • 2009
        • 235

        #4
        a co proponujesz bo nie wiem co wstawiać i co najlepiej podejdzie bo rożne opcje słyszałem i czy duż roboty przy tym będzie. Obecnie mam 154KM i 354Nm i IC to podstawa większy bo się ciepło zrobiło i puchnie seria
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
        Było: 110 KM 235NM
        potem: 129KM 267Nm
        Obecnie: 154KM 354NM

        Komentarz

        • octaviawrc
          Rider
          • 2007
          • 337
          • Octavia III combi (5E5)
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          wsadazaj FIMC i po sprawie.
          niestety wieksze koszty i znacznie wiecej roboty, ale masz pewnosc ze nic nie spuchnie.
          SPRZEDAM TANIO

          Komentarz

          • florek186
            Ambiente
            • 2009
            • 235

            #6
            octaviawrc, no tak tylko pytanie co najlepiej podejdzie i którędy to mnie najbardziej ciekawi
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
            Było: 110 KM 235NM
            potem: 129KM 267Nm
            Obecnie: 154KM 354NM

            Komentarz

            • krzysiek13
              L&K
              • 2010
              • 1155

              #7

              Od razu uprzedzę pytania :szeroki_usmiech Nie, nie pomyliłem się. Jakbym montował drugi raz kupiłbym ten 4cm mniejszy, w zupełności wystarczy.

              Montaż fmic jest banalny. Potrzebujesz kawał solidnego płaskownika. Robisz dwie dziury w belce zderzaka i dwie w belce, na której trzyma się dolna osłona silnika z przodu. Plastik pod chłodnicą można odkręcić, połamać, zrobić dziurę... cokolwiek. Tniesz płaskownik, doginasz, robisz w nim dziurki, skręcasz wszystko i gotowe.

              Jeśli chodzi o orurowanie to nie jest już tak kolorowo. Stalowe rury, kolanka, zbrojony wąż elastyczny. Tutaj trzeba rzeźbić :twisted:
              Octavia

              Komentarz

              • florek186
                Ambiente
                • 2009
                • 235

                #8
                krzysiek13, a którędy puścić rury?
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                Było: 110 KM 235NM
                potem: 129KM 267Nm
                Obecnie: 154KM 354NM

                Komentarz

                • krzysiek13
                  L&K
                  • 2010
                  • 1155

                  #9
                  Od turbo podobnie jak ori, a za fmiciem pooglądaj zdjęcia dobrygrzeswawa i przemek345
                  Octavia

                  Komentarz

                  • octaviawrc
                    Rider
                    • 2007
                    • 337
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #10
                    ja ci przesle zdjecia z montazu na pw
                    mam tylko jak jest gotowy w zderzaku.
                    SPRZEDAM TANIO

                    Komentarz

                    • Walus
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 172

                      #11
                      ic

                      Poniżej masz troche zdjec z montazu ic z iveco daily. Nie długo bede go sprzedawał po 15 maja. do 200Km i 400Nm daje rade. Dwa boczki aluminiowe.
                      Do montażu wystarczy tylko dwa otworki w belce. Oczywiści oprócz tych wszystkich rurek.
                      Załączone pliki

                      Komentarz

                      • Sev
                        L&K
                        • 2007
                        • 1295

                        #12
                        Walus, czy kierownice powietrza, tą plastikową do chłodnicy silnika całkiem wywaliłeś? W poliftowej O1 jest chyba trochę więcej miejsca pod zderzakiem i jest chyba możliwość zawieszenia ICka pod belką bardziej w przód i skierowania króćców do tyłu zamiast do przodu jak u Ciebie. Właśnie na dniach będę dokładnie taki sam ICek montować u siebie i mam nadzieję że takie rozwiązanie się powiedzie. Jak nie to będę miał prawie nówkę też do sprzedania :lol:

                        P.S. Gdzie znalazłeś taki fajny kanał-najazd?
                        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                        Komentarz

                        • Walus
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 172

                          #13
                          Musze cie rozczarować jest tyle samo miejsca lift i przed. Kierownice powietrza lekko potraktowałem brzeszczotem, 5min.roboty (jakieś 3 cm.)
                          Nie ma szans założyć ic inaczej niż jest to na zdjęciach. Musiał byś całkiem wypchnąć ic do przodu o jakieś 3cm(może być za mało) , ale nie założysz zderzaka.

                          kanał jest na ulicy sienkiewicza za dawnym mamutem. A za płotem jest gośc co ci to pospawa lub możesz jechać do niego od razu.

                          Komentarz

                          • Sev
                            L&K
                            • 2007
                            • 1295

                            #14
                            Hmm, to mnie zmartwiłeś, muszę przymierzyć w takim razie po swojemu.
                            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                            Komentarz

                            • florek186
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 235

                              #15
                              dzięki bardzo za pomoc
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                              Było: 110 KM 235NM
                              potem: 129KM 267Nm
                              Obecnie: 154KM 354NM

                              Komentarz

                              • Coke
                                Elegance
                                • 2010
                                • 771
                                • Octavia II (1Z3)
                                • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                                #16
                                a mam pytanie, ile koni z 1,9 tdi 110 można samym programem i ile nm uzyskać?
                                kolejne to - jakie przyspieszenie będzie od 0 do 100 po programie, jaki v max licznikowy i jakie czasy na 400m to wtedy kręci i jakie auta objeżdża?
                                Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                                Komentarz

                                • Karql
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1124

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Coke
                                  a mam pytanie, ile koni z 1,9 tdi 110 można samym programem i ile nm uzyskać?
                                  kolejne to - jakie przyspieszenie będzie od 0 do 100 po programie, jaki v max licznikowy i jakie czasy na 400m to wtedy kręci i jakie auta objeżdża?
                                  Konie i niutki masz u mnie w podpisie, ale to jest w moim przypadku... Nie da się podać jednych wartości, bo każdy silnik inaczej reaguje

                                  Czasów Ci nie podam, bo nie mierzyłem.

                                  V max licznikowy 210-215 miałem (po płaskim).

                                  Objeżdża np. A3 2.0 TDI BKD

                                  Ja bym Ci polecał, czego sam nie zrobiłem i żałuję wymienić chociaż wtryski na 216, 230 to wtedy na standardowym turbo i pompie można koło 160KM wyciągnąć.
                                  Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                                  Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                                  -> MOJA SKODA <-

                                  Komentarz

                                  • Tony065
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 2487
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                    #18
                                    jak szukałem po necie, to gdzieś tam napisali, że 2masa w 110KM/235Nm wytrzyma ok. 315Nm. moc na zdrowym to max. 140-150KM. mnie sama wymiana wtrysków na 216, dała 130/280. jak chcesz, to dam Ci namiar na sprawdzonego faceta od wtrysków do VAG. a jakie auta da się objechać? jak "kierownik" ma trochę pojęcia do kręcenia fajerą, mieszania wajchami i deptania pedałów, to furaki za 150-200k PLN i więcej wymiękają przed poczciwą Octavią
                                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                    @ by Tune-up Gdańsk
                                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                    Antek

                                    Komentarz

                                    • Krzylu
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 256

                                      #19
                                      Ja bym Ci polecał, czego sam nie zrobiłem i żałuję wymienić chociaż wtryski na 216, 230 to wtedy na standardowym turbo i pompie można koło 160KM wyciągnąć.
                                      Przy tych modach co piszesz ten wynik jest mało realny,żeby wycisnąć 160km potrzebna jest większa suszara.
                                      Silnik silnikowi nie równy,jak hamowałem swoją to koleś przyjechał golfem 4 po programie i na papierze wyskoczyło mu 130km 298nm , silnik AHF, jednym wyskoczy 140km i 300nm innym mniej trzeba jechać i się zawirusować :diabelski_usmiech .Mnie się wydaje że najlepsza konfiguracja to awx+program i 150km będzie na ori wtryskach i zamkniesz się w 1600pln 8)

                                      Komentarz

                                      • sew1981
                                        RS
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2009
                                        • 10917
                                        • Fiat

                                        #20
                                        Krzylu, jaki awx? awx jest w SI a nie w OI

                                        Komentarz

                                        • florek186
                                          Ambiente
                                          • 2009
                                          • 235

                                          #21
                                          Coke moc to jakieś 142KM
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                                          Było: 110 KM 235NM
                                          potem: 129KM 267Nm
                                          Obecnie: 154KM 354NM

                                          Komentarz

                                          • Krzylu
                                            Rider
                                            • 2008
                                            • 256

                                            #22
                                            sew1981, piszę że silnik AHF + turbo z awx +program =150km
                                            źle się wyraźiłem ops:

                                            Komentarz

                                            • Udesky
                                              RS
                                              • 2007
                                              • 1692
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                              #23
                                              florek186 jak chcesz obejrzeć z bliska to daj znać. Jutro jadę do Gryfic. Mam ten sam IC co Walus i podobnie podłączony, choć może nie tak ładnie. Zderzak od RSa bez kratek umożliwia obejrzenie tego bez zdejmowania frontu.
                                              W Polsce nie ma kryzysu.
                                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                              Komentarz

                                              • florek186
                                                Ambiente
                                                • 2009
                                                • 235

                                                #24
                                                Udesky, szkoda że wcześniej nie wiedziałem ale mnie nie było ale z miłą chęcią bym popatrzał jak jest podłączone kiedy będziesz następnym razem?
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                                                Było: 110 KM 235NM
                                                potem: 129KM 267Nm
                                                Obecnie: 154KM 354NM

                                                Komentarz

                                                • Udesky
                                                  RS
                                                  • 2007
                                                  • 1692
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez florek186
                                                  kiedy będziesz następnym razem?
                                                  Dzisiaj byłem. Pewnie w tygodniu, gdzieś pod koniec, też będę.
                                                  W Polsce nie ma kryzysu.
                                                  Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...